marți, noiembrie 04, 2008

Noiembrie

0
Am apucat să văd "Sweet November" cu o zi mai târziu decât mi-am propus, adică în 2 noiembrie. Urât film :)) Mai bine mă uitam la o comedie ieftină sau la un sci-fi din ăla foarte uşor de digerat. De ce? Pentru că "Sweet November" e mult prea mult pentru siguranţa mea. E ameninţător de dulce.

Ieri mi-am citit, întâmplător, horoscopul valabil pentru noiembrie. Zice-aşa : "În noiembrie, după o perioadă nefavorabilă pe plan sentimental, aveţi un succes neaşteptat care vă va ajuta sa vă recăpătaţi încrederea". Da, sigur că da... Tot e bine, m-a amuzat copios ideea în sine. Succes neşteptat? Cum vine asta? Adică rup gura târgului şi mă aleg şi cu un tip frumos şi deştept? Foarte tare Noiembrie ăsta, îndrăzneţ mic, lipsit de diplomaţie. I-aş trage vreo doi pumni pentru că nu m-a întrebat şi pe mine dacă mă simt lipsit de succes sau şi mai şi, dacă mi-am pierdut încrederea sau nu.

Adevărul e că luna asta e tare ciudată. De obicei toată lumea se "combină" cu toată lumea (probabil din dorinţa de a nu fi singuri de Crăciun). Nu mai ai cu cine să ieşi, nici cu cine să ţi-o tragi, toată lumea are pe cineva care-i ocupă tot timpul (mă rog, aproape toată lumea ;) ). Asta e clar luna lui Mircea Radu. Nu ştiu dacă mai are emisiunea aia de doi lei, dar dacă nu o mai are şi vrea să o relanseze, să-i transmită cineva că e o ideea proastă să facă asta în 14 februarie, când are o lună întreagă la dispoziţie în perioada asta, poate alege ce zi vrea el.

Mă rog, poate toată chestia asta, "love is in the air", se întâmplă doar în Timişoara, unde mai simt şi eu urme de romantism uneori, atunci când vine toamna. Sau poate toată lumea se uită la filmul ăla ameninţător de dulce şi simte nevoia să lase garda jos. Laşii... Şi-aşa aia din film nu au rămas împreună şi sigur ea a murit până in februarie anul următor. El a renunţat la tot pentru ea, ca să ce? Ca să fie lăsat baltă pe un pod... Super ! Ce mi-a plăcut, din nou, la film, a fost faptul că tipa chiar îşi trăia viaţa, fără să se gândească la consecinţe sau la alte momente decât cel în care se afla. Sunt convins că asta se întâmplă şi în viaţa reală, atunci când ştii ca viaţa nu mai e aşa lungă pe cât tinzi să crezi că e, uneori. Adică, pe bune, cu toţii sperăm să o ducem până pe la 50 şi ceva de ani, sau poate mai mult, de aia nu ne prea interesează dacă azi facem ceva seminificativ sau nu. Doar avem timp şi mâine. E chiar aiurea ca o boală care te omoară să te facă să preţuieşti viaţa. Prost mai e omul, ca întreg...

Anyway, le doresc tuturor berbecilor (ca despre zodia asta e vorba mai sus) care descoperă succesul în dragoste luna asta şi care-şi recapătă încrederea (nu ştim care, nu se precizează), să fie fericiţi şi să scape cu viaţă. :))

O toamnă frumoasă !

No Response to "Noiembrie"

Trimiteți un comentariu

Comentezi?! Comentează...