marți, februarie 10, 2009

Scurt şi la obiect

0
Să tot fie două luni de când nu am mai scris pe aici. Nu mă întreba de ce, pentru că nu aş şti ce să răspund. Ca să rezolvăm o treabă, de vreo lună am uitat de blog-ul ăsta, iar luna de dinaintea ăsteia în care am stat prost cu memoria a fost mult prea plină.

Ce s-a schimbat :
- am renunţat, fără voia mea, la nişte principii. M-am trezit pur şi simplu că nu le mai am, nu a fost ceva plănuit. Să se noteze şi să se ţină minte faptul că I DIDN'T SEE IT COMING. În plus, am un mod de viaţă total nesănătos. Prea mult alcool şi prea multe căutări. Căutări de tot felul;
- dacă până acum am fost 100 X cerebral, între timp sunt 1000 X cerebral;
- vreau să cresc MIC :) (ca să înţelegi, am primit un mail de curând, probabil e vechea treaba şi o ştie toată lumea deja, dar eu abia acum am primit-o pe mail. Mă rog, ideea e că un adult demisionează din "funcţia" de adult pentru că e prea complicată, prea plină de responsabilităţi la care e dispus să renunţe, doar ca sa fie copil din nou. Drept pentru care vrea să crească mic.) Nu fug de responsabilităţi, nici vorbă, cred doar că m-am maturizat prea repede şi asta nu mi-a folosit (încă) la nimic.

Ce nu s-a schimbat :
- încă mi-e greu să cred în ideea plăsmuită de mulţi, găsită de puţini, aia cu "The One"-ul. Am ajuns la concluzia că unii îl găsesc, alţii nu, ceea ce e fair, oarecum. Adică, e ca şi cum ai "ajunge la televizor" sau ca şi cum ai vrea o casă şi o maşină a ta, pentru care să nu plăteşti rate. Mulţi işi doresc, puţini ajung să aibă;
- sunt la fel de sarcastic;
În rest, toate au rămas la fel.

Uite că scriu din nou... Am intrat doar pentru că mi-am amintit şi am sfârşit prin a mă analiza. Iar.

No Response to "Scurt şi la obiect"

Trimiteți un comentariu

Comentezi?! Comentează...