joi, martie 26, 2009

Porunci

1
Hello, infidels ! :)

Nu am mai scris de o lună şi ceva. De data asta chiar nu am avut timp şi n-am avut nici parte de o conexiune rezonabilă la net. Anyway, I'm back. Înapoi în Timişoara, de care mi-a fost foarte, foarte dor, înapoi la viaţa mea, cu obiceiurile mele şi înapoi la patul meu. E clar, dacă mai avea cineva îndoieli : nicăieri nu-i mai bine ca acasă.

A fost o lună agitată, o lună rece, în care mi-am pierdut răbdarea de mii de ori. Concluzia? Simplă : Oamenii nu se schimbă, printre altele. Nici eu, nici ei. Ce facem cu chestia asta? Păi cum ce facem?! Alegem oamenii ca pe fasole. Pe ăia care nu merită îi aruncăm, pe ăia care merită îi ţinem aproape.

Ce-am mai învăţat despre mine şi despre alţii (sub formă de porunci; nu-s din alea cu copyright, aşa că poţi să le aplici şi tu, liniştit) :
1. Să nu ai aşteptări. De niciun fel.
2. Negru poate să fie gri pentru restul lumii. Întotdeauna.
3. Dacă ţi se pare că nu e ok din prima, ai dreptate. Nu va fi ok nici mai târziu.
4. Când spui "nu", să fie "nu" până la capăt.
5. Nu poţi face din rahat, praştie. Niciodată.
6. Decât să-i întorci şi obrazul celălalt, mai bine-i scoţi un ochi sau, după preferinţă, un dinte.
7. Preacurveşte. Chiar dacă nu o faci, oricum toată lumea crede că o faci de fapt.
8. Pofteşte la aproapele tău, doar aşa poţi să preacurveşti.
9. Dacă-l iei cu tine în deşert şi e dobitoc, lasă-l să putrezească acolo.

Cheers !

Ne "auzim" în curând.
MW

1 Response to Porunci

LZ
4 mai 2009 la 16:59

Ce inseamna sa-ti iei timp si pentru tine?! Ia uite cate ai invatat! Noua porunci, noua idei, noua practici. E de bine. Cheers!

Trimiteți un comentariu

Comentezi?! Comentează...